Tillykke med dit outplacement-abonnement!

Tillykke, og velkommen til Day Worker! Vi er glade for, at du har valgt os til at støtte dig i din karriere. Skulle du blive opsagt eller selv vælge at sige op, kan du straks kontakte os, så vi kan påbegynde dit outplacement-forløb.

Du har også adgang til din abonnement-konto, hvor du kan holde øje med dine oplysninger. Log ind direkte på Min konto eller via “Min konto” i toppen af hjemmesiden.

Held og lykke med dit nye abonnement – vi ser frem til at hjælpe dig!

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Sådan kommer du i gang med dit outplacement-abonnement

Når vi har modtaget og verificeret dine oplysninger, kontakter vi dig inden for 48 timer, hvor du modtager et direkte link til vores abonnement-side, hvor du kan købe det abonnement, der passer dine behov.

Hvorfor har vi brug for din ansættelseskontrakt og seneste lønseddel?

Vi har brug for din ansættelseskontrakt og seneste lønseddel for at sikre, at du allerede er i job, når du tegner dit abonnement. Dette er vigtigt for, at abonnemenet kan træde i kraft ved behov.