Vilkår og betingelser – Outplacement-abonnement

1. Oprettelse af abonnement

Abonnementet anses som oprettet, når Day Worker har:

  • Modtaget dit fulde navn, adresse, telefonnummer og mailadresse
  • Modtaget din ansættelseskontrakt
  • Din sidste lønseddel
  • Registreret den første månedsbetaling

2. Hvornår har du ret til at få outplacementrådgivning?

Retten til at indgå i et outplacementforløb indtræder efter 12 uafbrudte måneders abonnement. Når man har købt et abonnement, skal det have været aktivt i 12 måneder, før det kan indløses. Bliver man opsagt inden de tolv måneder er gået, kan man genoptage abonnementet og fortsætte sin anciennitet, når man igen har en kontrakt. Kontakt Day Worker, såfremt der bliver brug for at stille abonnementet i bero i en periode.

3. Tidshorisont

Day Worker kontakter dig inden for 48 hverdage efter, at du skriftligt har anmeldt din opsigelse med dokumentation til abonnement@dayworker.dk med henblik på at aftale første rådgivningsmøde.

Du skal kontakte Day Worker senest 30 dage efter, du bliver bekendt med dit arbejdsophør.

Outplacementforløbet skal afsluttes indenfor Basis-pakke 90 dage, Starter og Premium-pakke 180 dage.

4. Aflysning af aftaler

Hvis Day Worker flytter eller aflyser en aftale, vil du blive tilbudt et andet tidspunkt. Day Worker er forpligtet til ved aflysning at give minimum 48 timers varsel.

Hvis du som kunde udebliver fra en aftale eller aflyser senere end 24 timer før aftalen, anses denne som bortfaldet/mistet.

5. Aftalebestemmelser/kriterier/forudsætninger

For at kunne oprette abonnementer skal du på oprettelsestidspunktet:

  • Have et kreditkort/Betalingskort udstedt af et dansk pengeinstitut.
  • Være fyldt 18 år.


6. Betaling af abonnement

Abonnementet betales forud for én måned ad gangen. Betalingen skal ske via Day Workers automatiske abonnementsbetalingsportal.

7. Manglende betaling

Day Worker er berettiget til at opkræve gebyr for håndtering af forsinket betaling. Det er abonnentens ansvar at sørge for evt. ændring af kort- eller kontonummer. Ved manglende betaling sender Day Worker en påmindelse om den manglende abonnementsbetaling. For hver påmindelse, Day Worker udsender, bliver der pålagt et gebyr på DKK 50. I påmindelserne vil konsekvenserne ved fortsat manglende betaling være anført. Day Worker har ret til at opsige abonnementet, hvis du er i restance med din abonnementsbetaling i mere end 30 dage efter Day Workers påkrav herom. Opsigelsen træder i kraft 21 dage efter datoen for afsendelse af opsigelsesskrivelsen.

8. Abonnementsændring

Day Worker kan skriftligt med én måneds varsel til en månedlig betalingsdato ændre indholdet i outplacementforløbets indhold eller abonnementssatsen. Dog ikke i de første 12 måneder af et abonnement.

9. Skift af abonnement

Kunden kan godt i løbet af de første 12 måneders abonnement skifte til en større pakke. I dette tilfælde skal det skrives til abonnement@dayworker.dk, hvilken pakke der ønskes overflyttet til, og kunden vil blive bedt om at udligne differencen, så prisen over et år matcher udgiften til den ønskede pakke.

10. Opsigelse af abonnement

Kunden kan når som helst opsige abonnementet.

11. Øvrige aftaleforudsætninger/betingelser

Du kan maksimalt deltage i 3 outplacementforløb hos Day Worker. Herefter udløber dit abonnement automatisk. Hvis du efter et rådgivningsforløb tiltræder et vikariat eller på anden måde et tidsbegrænset ansættelsesforhold, bevarer du din ret til at fortsætte dit abonnement.

12. Fortrydelsesret

Der er 14 dages fortrydelsesret på et Day Worker-abonnement.

13. Force Majeure

Day Worker er ikke ansvarlig for forsinkelser i afholdelse af aftalte møder, hvis forsinkelsen sker som følge af krig, politiske uroligheder, lovpåbud, myndighedsforanstaltninger eller terror.

Sådan kommer du i gang med dit outplacement-abonnement

Når vi har modtaget og verificeret dine oplysninger, kontakter vi dig inden for 48 timer, hvor du modtager et direkte link til vores abonnement-side, hvor du kan købe det abonnement, der passer dine behov.

Hvorfor har vi brug for din ansættelseskontrakt og seneste lønseddel?

Vi har brug for din ansættelseskontrakt og seneste lønseddel for at sikre, at du allerede er i job, når du tegner dit abonnement. Dette er vigtigt for, at abonnemenet kan træde i kraft ved behov.